Job 55 van 221


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende met sterke planning skills


Functie

Onze klant gelegen in Poperinge is op zoek naar een allround administratief bediende met sterke planning skills. Wat zal er allemaal tot jouw takenpakket behoren in deze functie?
  • Het beheren van de eigen mailbox en telefonie
  • Opvolgen van de portaalsite van de klanten, inclusief in orde zetten van planningen en het aanmaken van nieuwe medewerkers
  • Digitaliseren van documenten
  • Ingeven van werkbonnen
  • Bestellen van werkkledij
  • Bieden van administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de transportplanning
  • Je zal fungeren als back-up voor verschillende collega's die in verlof gaan


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een ambitieus en technisch georiënteerd bedrijf, gericht op het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden bij productiebedrijven en op het vervaardigen van staalconstructies. Zij staan garant voor een kordate, snelle en duurzame aanpak wat leidt tot een stevige klantenrelatie. Zij zijn een familiale onderneming met de juiste mindset en knowhow om verder te groeien.

Jouw profiel

Ben jij planmatig sterk en blink jij uit in administratieve taken? Herken jij jezelf in onderstaande puntjes voor de vacature van allround administratief bediende met sterke planning skills?
  • Je bent in het bezit van een Bachelor diploma of je bent gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt sterke plannings- en organisatievaardigheden
  • Je bent nauwkeurig en je hebt ook voor detail
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Je bent flexibel en je bent bereid om diverse taken op je te pakken
  • Je kan zelfstandig en in teamverband werken
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
  • Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Geschillen volgens richtlijnen afhandelen of overmaken aan de juridische of geschillendienst

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen in Poperinge verwachten?
  • Werken binnen een groeiende en familiale onderneming
  • Een KMO in sterke groei waardoor jij je stempel kan drukken op het verhaal
  • Een uitdagende functie met gezonde portie verantwoordelijkheid
  • Je komt terecht in een fijne groep waar teamspirit en respect decentraal staan
  • Doorgroeimogelijkheden, zowel horizontaal als verticaal
  • 26 dagen verlof vrij te kiezen
  • Een aantrekkelijke verloning met maaltijdcheques, bedrijfswagen en tankkaart, hospitalisatieverzekering
  • Attenties van dankbaarheid zoals lekkere koffie, snoepmand, teambuildings, ...

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht